Nail & Beauty Center, Katowice, ul. Dąbrowskiego 14
§1
Zapisy ogólne
- Wszelkie usługi świadczone przez gabinet Nail & Beauty Center są wykonywane zgodnie z zapisami poniższego regulaminu
- Skorzystanie z usługi wykonanej w Nail & Beauty Center oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania
- Niezastosowanie się klientki czy klienta do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności gabinetu kosmetycznego Nail & Beauty Center za przeprowadzony zabieg
- Osoby niepełnoletnie w wieku 6 – 18 lat mogą korzystać z oferty gabinetu kosmetycznego Nail & Beauty Center wyłącznie za wiedzą i zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność, podpisując stosowne oświadczenie
- Gabinet kosmetyczny nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w gabinecie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice, bądź ich prawni opiekunowie
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia gabinetu kosmetycznego
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione bez nadzoru
§2
Zasady wykonywania zabiegów kosmetycznych
- W trakcie wykonywania zabiegu kosmetycznego Klient ma zapewnioną
wyłączność uwagi kosmetyczki wykonującej zabieg
- Usługi są przeprowadzane z użyciem materiałów jednorazowego użytku jak waciki, ręczniki papierowe w przypadku usług manicure, pedicure, patyczki i chusteczki higieniczne, rękawiczki, wata, lignina, podkładki, folie zabiegowe, klapki, bielizna jednorazowa, flizelina zabiegowa, igły, skalpele oraz sterylnych narzędzi kosmetycznych
- Przed przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej pracownik
przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych
- Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika
o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzeniazabiegu kosmetycznego (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o:
chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry, kostnego, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach, amalgamatach, metalowych implantach w ciele, przebytych udarach itd). Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów
- W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu pracownik ma prawo odmówić jego wykonania
- W przypadku zabiegów z naruszeniem ciągłości tkanki, zabiegów z użyciem aparatów mających wpływ na tkanki głębokie oraz zabiegów laserowych lub CPL klient zobowiązany jest do zapoznania się z przeciwwskazaniami oraz wydania pisemnej zgody na wykonanie zabiegu. Jeśli w trakcie wykonywania serii zabiegów, w późniejszym czasie niż dzień podpisania zgody, pojawią się przeciwwskazania do wyżej wspomnianych zabiegów, Klient zobowiązany jest do poinformowania o tym pracownika wykonującego zabieg celem wykluczenia powikłań pozabiegowych. W razie zatajenia informacji o przeciwwskazaniach do zabiegu, gabinet nie ponosi odpowiedzialności za powikłania
- W salonie używa się preparatów do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowanych przez Narodowy Instytut Zdrowia-Państwowy Zakład Higieny. Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są dezynfekcji i sterylizacji. Blaty i fotele dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania. Do dezynfekcji dłoni stosowane są preparaty do dezynfekcji skóry
- Pracownicy gabinetu są zobowiązani do przeprowadzania zabiegu zgodnie z obowiązującymi procedurami, przy użyciu odpowiednich do zabiegu materiałów które zachowują świeżość na podstawie dat przydatności do użycia podawanych przez producentów, w odpowiednim do zabiegu czasie a także po uprzednich szkoleniach praktycznych i przygotowaniu merytorycznym
§3
Ceny i rabaty
- Za wykonane usługi obowiązują ceny według cennika dostępnego w gabinecie oraz na stronie internetowej salonu. Ceny usług wdł cennika ustalone są na podstawie kosztów zużycia materiałów, stopnia trudności i odpowiedzialności oraz za odpowiedni czas wykonywania usługi. Przedłużenie czasu trwania usługi ze względu na spóźnienie klienta ponad 15 min lub specjalne wymagania klienta nieprzewidziane w planie przebiegu usługi ze względu na jej charakter, skutkują podwyższeniem ceny usługi o 40zł za każde dodatkowe 30 min.
Standardowy czas trwania podstawowych usług gabinetu kosmetycznego Nail&Beauty Center:
Zabieg kosmetyczny – 1,5 h
Henna 30 min
Regulacja 15min
Manicure 1,15h
Pedicure 2h
Malowanie paznokci 15min
Przedłużanie paznokci – 2h
Korekta paznokci 1,45h
Depilacja woskiem – w zależności od części ciała – 15min – 1,15h
Depilacja laserowa – w zależności od części ciała – 15min – 1h
- Gabinet Nail&Beauty Center zastrzega sobie zmianę cen, o czym informuje klientów poprzez stronę internetową i bezpośrednio w recepcji salonu
- W gabinecie wprowadzane są cyklicznie usługi promocyjne podawane do wiadomości poprzez stronę WWW/ mailing oraz osobiście jako „Zabieg miesiąca” . Promocje obowiązują w czasie podawanym w przygotowanych ofertach. Salon prowadzi również sprzedaż produktów promocyjnych, sprzedaż ta prowadzona jest do wyczerpania zapasów
- Rabaty. Każdy klient ma możliwość skorzystania z tak zwanego „rabatu stałego klienta”. Rabat ten przysługuje klientowi od 6 wizyty w salonie, pod warunkiem że częstotliwość wizyt jest min 1 raz na 2 miesiące. Jeśli z powodu nieobecności trwającej powyżej 2 miesięcy klienta ze statusem „stałego klienta” rabat zostaje utracony, to po wizycie gdy rabat nie przysługuje, od kolejnej wizyty rabat zaczyna znowu obowiązywać pod warunkiem że kolejna przerwa w wizytach nie będzie dłuższa niż 2 miesiące. Każdy klient ze statusem „stałego klienta” bezpośrednio po wizycie w salonie – w tym samym dniu, ma możliwość wyboru rabatu o wartości 5% od ceny przebytej usługi lub 10% od ceny zakupionego w tym dniu produktu. W przypadku usług oraz produktów promocyjnych – rabaty nie łączą się
- Z usługi kosmetycznej można skorzystać „płacąc” podarowanym „Zaproszeniem na usługę” lub kuponami o wartości 50zł. Na zaproszenia i kupony nie przysługują rabaty „stałego klienta”. W ramach „Zaproszenia” mogą być wykonywane konkretne usługi o wartości zaproszenia. Klient posiadający zaproszenie ma możliwość zamiany usługi na którą zostało wystawione zaproszenie o tej samej wartości lub za ew. dopłatą. Salon nie zwraca różnicy, jeśli zamieniona usługa jest o mniejszej wartości. Kupony o wartości 50 zł: klient płacący kuponem musi liczyć się koniecznością wykorzystania całej kwoty 50zł jednocześnie w trakcie jednej wizyty. Płacąc kuponem za usługi o niższej wartości niż wartość kuponu, gabinet nie udziela zwrotu różnicy
§4
Zapisy na usługi
- Klienci mają możliwość zarezerwowania usługi bezpośrednio w recepcji salonu w godz: pn – pt 9.00 – 21.00, Sb 8.00 – 16.00. lub telefonicznie na nr: 501 479908, 32 2519485. Czasowe zmiany w godzinach rezerwacji mogą wynikać z urlopów lub niedyspozycji pracowników recepcji. Wówczas Klienci proszeni są o pozostawienie informacji na sekretarce telefonu, przesłanie wiadomości sms lub ponowny telefon w innym czasie. W razie nieodebrania telefonów przeznaczonych do rezerwacji usługi, personel salonu dokłada wszelkich starań aby oddzwonić do Klientów w pierwszym możliwym terminie
- W dniu poprzedzającym wizytę w salonie, gabinet przypomina o wizycie za pomocą wiadomości sms w której podaje godzinę przyjęcia. W razie rezerwacji kilku usług w danym dniu Klient otrzymuje powiadomienie na każdą z nich i zobowiązany jest do przyjścia na najwcześniejszą podaną godzinę. W razie późniejszego przybycia gabinet nie ponosi odpowiedzialności za anulowanie rezerwacji. Jednocześnie gabinet zastrzega że mogą wystąpić sytuacje niezależne od niego, jak przerwy w internecie czy awaria systemu wysyłającego wiadomości, związane z brakiem ich dostarczenia. Dlatego wysyłanie przypomnień o usłudze przy pomocy SMS nie należy traktować jako praktyki obligatoryjnej której awaria może skutkować usprawiedliwioną rezygnacją z usługi bez powiadomienia recepcji salonu
- W razie rezygnacji z zarezerwowanej usługi Klient zobowiązany jest do wcześniejszego – min 2 dniowego poinformowania o tym gabinet, lub w sytuacjach losowych w tym samym dniu. W razie braku anulowania takiej rezerwacji, kolejne zapisy na usługi nastąpią po wpłacie zaliczki o wartości 50% ceny rezerwowanej usługi. Zaliczka może zostać wpłacona osobiście w recepcji salonu lub na konto: 27 1020 5558 0000 8902 3072 0573
- W razie spóźnienia na usługę Klient musi liczyć się z niekompletnie wykonaną usługą, lub zaproponowaniem innej – krótszej usługi
- W razie opóźnienia pracownika usługa będzie wykonana właściwie i we właściwym czasie. O opóźnieniu powyżej 15min recepcjonista salonu informuje telefonicznie, lub zostaje zaproponowana gratisowa usługa „parafiny na dłonie” wykonana „na poczekanie”
- Klient ma możliwość rezerwacji usługi do konkretnego pracownika salonu, pod warunkiem że dany pracownik został przeszkolony i wykonuje zamówioną przez niego usługę. Niemniej jednak gabinet zastrzega sobie prawo do zaproponowania innego terapeuty bez podania przyczyny i zapisu Klienta po jego uprzedniej zgodzie do niego
§5
Kartoteki klienta
- Każdy Klient w trakcie pierwszego pobytu na usłudze w gabinecie Nail & Beauty Center jest proszony o wypełnienie karty danych Klienta, celem założenia kartoteki. Podawane dane to: imię i nazwisko, data urodzenia, telefon komórkowy, adres e-mail. Kartoteka służy do gromadzenia informacji o przebytych usługach i zakupionych towarach w salonie. Na podstawie tej rejestracji naliczany jest rabat stałego klienta, gabinet powiadamia o aktualnych promocjach oraz przypomina o zaplanowanych wizytach na 1 dzień wcześniej, lub w przypadku weekendu w piątek lub sobotę. Dane są przechowywane w systemie recepcyjnym SPA i nikomu nieudostępniane. Wszelkie zapisy o stanie skóry lub paznokci oraz wykonywanych zabiegach są tajne i dostępne tylko pracownikom gabinetu
- Kupony urodzinowe. Klienci, którzy podadzą w karcie danych swoją datę urodzin oraz adres mailowy, w miesiącu urodzin otrzymają drogą mailową Urodzinowy Kupon Rabatowy, który można wykorzystać na dowolną usługę tylko w miesiącu urodzin. W tym celu należy przynieść ze sobą na usługę wydrukowany kupon i przekazać w momencie regulowania za usługę w recepcji salonu. Kupony urodzinowe nie łączą się z rabatami „stałego klienta” oraz usługami promocyjnymi
- Klient może odmówić podawania swoich danych, wówczas nie ma możliwości skorzystania z rabatu „stałego klienta” oraz nie jest powiadamiany o usługach i produktach promocyjnych
§ 6
Reklamacje
- Gabinet Nail & Beauty Center gwarantuje wykonanie usług z oferty w najwyższym standardzie wdł wiedzy i umiejętności swoich pracowników, którzy są przygotowani do wykonywania zabiegów technicznie i merytorycznie
- Od wadliwie wykonanej usługi klient może zgłosić reklamację, która zostanie rozpatrzona i zostaną zaproponowane rozwiązania które, jeśli wina za wadę leży po stronie salonu usatysfakcjonują Klienta. Sytuacje, kiedy gabinet nie ponosi odpowiedzialności: 1. brak efektów zabiegowych jeśli klient nie przeszedł nieprzerwanej serii zabiegów, która została zaproponowana w zależności od zabiegu lub stosowanego urządzenia, 2. uszczerbki na zdrowiu po zabiegu wynikłe z zatajenia schorzenia lub leków przyjmowanych przez Klienta, 3. mechaniczne uszkodzenie paznokcia, na skutek czego nastąpiło złamanie paznokcia lub odprysk lakieru, 4. niestosowanie się do zaleceń pozabiegowych przekazanych przez personel, na skutek czego doszło do niepożądanych komplikacji, przede wszystkim nie korzystanie ze słońca po zabiegach złuszczania, lasera i CPL oraz stosowanie preparatów z filtrami UV, brak higieny po zabiegach depilacji, brak kontynuacji kuracji na wrastające paznokcie czy inne problemy stóp
- Reklamacje związane ze stylizacją paznokci: 1. Lakierożel OPI., lakiery hybrydowe – do 3 dni od wykonania usługi obowiązuje gwarancja jakości (poprawki odprysków lakieru odbywają się na koszt gabinetu), 2. Żel budujący – do 7 dni od wykonania usługi poprawki od uszkodzeń niemechanicznych odbywają się na koszt gabinetu
- Wszelkie reklamacje należy kierować na adres mailowy: liliana.witwicka@nailcenter.pl