Jesteśmy pierwszym w Polsce gabinetem firmowym Bernard Cassiere. 

Salon oferuje pełen pakiet zabiegów BC, prowadzi konsultacje pielęgnacji połączone z diagnostyką skóry. Ponadto w salonie Bernard Cassiere klient ma możliwość zakupu kosmetyków, pozyskania próbek produktów, uzyskania informacji dotyczących stosowania kosmetyków BC i metod ich aplikacji. 

O firmie:
Marka Bernard Cassiere została założona w 1991 roku przez dyrektora francuskiej grupy koncernu Sothys, Pana Bernarda Mas. Szybko zaczęła odnosić sukcesy na międzynarodowym profesjonalnym rynku kosmetycznym, a dzięki temu, że jest prekursorem pielęgnacji czekoladą i jako pierwsza wprowadziła ekstrakt z bambusa do produktów kosmetycznych, zyskała sławę marki o niekonwencjonalnych rozwiązaniach, interesującej i inspirującej. 

KREATYWNOŚĆ | ORYGINALNOŚĆ | WSPÓŁCZESNOŚĆ | NATURALNOŚĆ

Tymi czterema słowami najkrócej można określić markę Bernard Cassiere. 

W trakcie poszukiwania produktów o najwyższej jakości przy jednoczesnej dużej tolerancji przez skórę z pewnością zainteresują się Państwo prezentowaną marką.

A oto powody, dlaczego warto:
– Głównymi składnikami wszystkich produktów Bernard Cassiere są składniki pochodzące z natury, co daje gwarancję tolerancji przez skórę;
– Obecność Bernard Cassiere w międzynarodowej grupie Sothys (Sothys, Bernard Cassiere, Simine Mahler) sprawia, że marka korzysta z największych osiągnięć wspólnego laboratorium Soredec. Posiada certyfikat ISO 9001, który na każdym etapie produkcji gwarantuje jakość produktów, a także certyfikaty: Dobrej Produkcji i Ochrony Sanitarnej (AFSSAPS). Hala produkcyjna laboratorium Soredec spełnia standardy farmaceutyczne; 
– Koncepcja marki Bernard Cassiere opiera się na kompleksowym podejściu do pielęgnacji. Oznacza to, że BC nie tylko proponuje zabiegi przeznaczone do profilaktyki skór o określonym profilu, ale także uwzględnia zaburzenia występujące pod wpływem różnych czynników zewnętrznych, zmian klimatycznych  i problemów wewnętrznych. Marka Bernard Cassiere pozwala kosmetyczce na kreowanie rodzaju pielęgnacji, która zaspokoi jednakowo potrzeby skóry wynikające z jej cech, ale także uwzględni czasowe problemy;
– Według Bernarda Cassiere: nadrzędną rolą kosmetyczki jest praca nad zachowaniem równowagi skóry klienta a produkty, które proponuje marka, mają być narzędziem do wypełniania tej roli.